ورزش با دمبل مکس ول

آشنایی با دمبل

دمبل یکی از  بهترین ابزار هایی است که برای قویتر کردن ماهیچه بدن  ساخته شده است .با دمبل می توان عضلات سینه،سرشانه،جلوبازو،پشت بازو،کول و حتی میتوان برای مچ وساعد هم استفاده کرد و برای کسانی که مشکل مالی دارند هم خیلی مناسب است چون با خرید دمبل می توانند یک باشگاه رو به خانه بیاورند و هزینه گزافی هم پرداخت نمی کنند.

آشنایی با دمبل مکس ول

دمبل مکس ول جزؤ بهترین دمبل های بازار ایران بشمار می آید که همرا با روکش بسیار زیبا و دسته براقش همه چشم ها را به خود جلب کرده است. دمبل مکس ول از نظر کیفیت ازاستحکامت بالایی برخوردار است.

 

فرق دمبل مکس ول با بقیه دمبل ها 

فرق دمبل مکس ول با بقیه دمبل ها در اینه که برخلاف پرس،جوش آرگن خورده و پیم کاری شده است تا با ضربه های شدید هم کنده نشه و قالبش که با سایر قالب ها  فرق زیادی داره هم از نظر کیفیت هم استحکامت و دوام بالایی داره  روکش آن کاملا پخته شده و به دمبل چسپیده  تا از ترک برداشتن جلوگیری کند . 

توجه توجه

1_برای 80 درصد مردم این سوال پیش می آید که دمبل خوب و بد را از کجا تشخیص بدهیم ؟ لازم به ذکر است که بگویم برای دمبل باید به روکش و روش ساخت  آن تو جه کرد چون بعضی از دمبل ها بعد از مدتی دچار لرزش و ترک خوردگی در ناحیه روکش می شوند .

2_ خیلی از کسانی که تازه به باشگاه رفتند این سوال پیش می آ ید که آیا فقط بلند کردن وزنه برای رشد ماهیچه کافی است؟باید بگم خیر بلند کردن وزنه حتما باید همراه تمرکز مخصوص خودش انجام شود مثل رانندگی،مطالعه حتی برای نوشتن یک نامه به تمرکز خودش نیاز دارد و برای گرفتن نتیجه دلخواه کاملا ضروری است .

برتری دمبل به هالتر

1_ تعادل در فشار عضلات

دمبل ها ماهیچه ها را وادار میکنند به صورت یک جانبه کار کنند .برای مثال اگر بازو سمت چپ از بازوی سمت راست ضعیف تر است نگران نباشید  هیچ جای فرار و ترسی نیست .دمبل یکی از این ابزار های مهم برای ایجاد توازن در ماهیچه ها باشد

2_ ایمنی در اسکات

یک اشتباه کوچک در زدن اسکات سنگین می تواند مشکل های زیادی رو ببار بیارد و هالتر یکی از این ابزار هایی است که آسیب را وارد می کند .اما تمرین با دمبل اینگونه نیست موقع موفق نشدن  در زیر وزنه سنگین می توان  اونارو به زمین بیاندازید.

3_ جلو گیری از آسیب دیدگی 

درصد خیلی پایینی  از اتفاقات شنیده شده در تمامی باشگاه ها با دمبل اتفاق افتاده است و یکی از ایمنی ترین وسیله هر باشگاهی است.

چند تمرین عالیبا دمبل

به عکس های زیر توجه فرمایید  چند تا از تمرین ها رو با دمبل می توانید مشاهده کنید.