لوازم بدنسازی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقت و زمان کافی برای ورزش کردن و تناسب اندام نداشته باشید به همین دلیل بهترین راه این است که لوازم بدنسازی را به خانه خود بیاورید. لوازم و دستگاه های بدنسازی موجود در خانه این امکان را به شما می دهد که شما در هر ساعتی از روز بدون نیاز به خارج شدن از منزل ورزش کرده و اندامی زیبا و ورزیده داشته باشید.

انجام حرکات بدنسازی به صورت صحیح

حرکات بدنسازی متعددی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید بدنی ورزیده و زیبا داشته باشید ولی در صورتی که تسلط کافی بر روی انجام این حرکات نداشته باشید ممکن است به اندام خود آسیب وارد نمایید. برای این که حرکات بدنسازی به صورت صحیح انجام شود و آسیبی به بدن شما وارد نشود می توانید از لوازم بدنسازی استفاده نمایید.

لوازم بدنسازی در خانه

خرید لوازم بدنسازی

شاید شما هم در هنگام مشاهده لوازم ورزشی به این موضوع فکر کنید که برای خرید لوازم ورزشی باید هزینه زیادی را صرف کنید ولی باید بدانید که برای خرید این لوازم نیازی به پرداخت هزینه های زیادی نبوده و شما می توانید با پرداخت قیمتی مناسب لوازمی پرکاربرد را خریداری کنید.

لوازم بدنسازی در خانه

کش پیلاتس

کش پیلاتس یکی از لوازم ارزان قیمت و کوچک ولی مفید برای بدنسازی می باشد. این کش حملی راحت داشته و کاربرد فراوانی دارد. با استفاده از این کش می توانید قسمت های مختلف بدن از جمله ران ها، عضلات روی پا، شانه ها، سینه ها، بازوها، عضلات پشت پا، شکم، پهلو و ... را تقویت کنید.

توپ سوئیسی

توپ وسیله ای است که که با استفاده از آن می توانید علاوه بر بدنسازی، تفریح نیز بکنید. این توپ وسیله ای است برای این که شما بتوانید تعادل خود را بر روی آن حفظ کرده و قدرت تمرکز خود را افزایش دهید.

لوازم بدنسازی در خانه

دمبل

دمبل یکی از لوازم قدیمی بدنسازی است که با استفاده از آن می توانید ماهیچه های بازو و مچ دست خود را تقویت کنید. دمبل ها از تجهیزات کم هزینه بدنسازی بوده و فضای کمی را اشغال می کند. این ابزارها در وزن های مختلفی موجود بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود وزنه ای مناسب را خریداری کنید.

تردمیل

تردمیل یکی از ابزارهای بسیار مفید برای بدنسازی بوده که در خانه اکثر ورزشکاران و ورزش دوستان موجود می باشد. تردمیل ها باعث تقویت عضلات پشت پا، زانو و دیگر قسمت های پا می گردد. تردمیل ها بسیار کاربردی بوده و می توان بر روی آن پیاده روی آن راه رفت و یا دوید. تردمیل ها یکی از لوازم و مفید و پرکاربرد در بدنسازی بوده که میزان کالری مصرف شده را می توانید بر روی مانیتور موجود در این دستگاه مشاهده نمایید.

لوازم بدنسازی در خانه

دوچرخه ثابت

برای آن که عضلات پای خود را تقویت کنید، دوچرخه ثابت مناسب ترین گزینه می باشد. این دوچرخه ها فضای زیادی را اشغال نکرده ولی کاربرد زیادی دارد. امروزه دستگاه های دوچرخه ثابت پیشرفت های زیادی داشته و با استفاده از آن می توانید میزان کالری مصرف شده را نیز مشاهده کنید.

لوازم بدنسازی در خانه

میله بارفیکس

میله بارفیکس یکی از لوازم بدنسازی است که قیمت زیادی نداشته و معمولا در بین چارچوب در نصب می شود. این میله تحمل بارهایی با وزن بالا را نیز دارد و با استفاده از آن می توان عضلات مچ و بازوها و پشت کمر را تقویت کرد.

اسکات

اسکات ها از دیگر تجهیزات بدنسازی بوده که باعث فرو بخشیدن به عضلات پایین تنه می شود. دستگاه های اسکات باعث می شود که انجام حرکات اسکات با آسیب کمتری صورت گیرد.

هالتر

هالترها میله ای بوده که با کشیدن آن می توانید عضلات بازوها و پشت کتف خود را تقویت کنید. این میله فضای کمی را اشغال کرده و برای خرید آن نیاز به پرداخت هزینه های بالا نمی باشد.

نیمکت پرس تخت

نیمکت پرس تخت به شما کمک می کند تا حرکات ورزشی را راحت تر و بدون فشار کمتری انجام دهید. برای استفاده از این وسیله شما بر روی آن دراز کشیده و با استفاده از لوازم و تجهیزات دیگر استفاده می کنید.

دستگاه دراز و نشست

دراز و نشست یکی از ورزش های سنتی ای است که از دیرباز برای تقویت عضلات شکم و پهلو انجام می شود. این ورزش بسیار تاثیرگذار بوده و طرفداران زیادی دارد. ولی لازم به ذکر است که در صورتی که این ورزش به درستی انجام شود می تواند آسیب زیادی به بدن شما وارد کند بنابراین بهتر است که از دستگاه های مخصوص این کار استفاده شود. دستگاه دراز و نشست یکی از لوازم بدنسازی بوده که با استفاده از آن می توانید حرکات دراز و نشست را به صورت استاندارد و بدون ورود آسیب به بدن انجام دهید.

کتل بل

کتل بل از جمله دیگر لوازم بدنسازی بوده که مانند دمبل عمل می کند. این ابزار یک توپ دسته دار بوده که باعث تقویت عضلات بازو و مچ دست می شود. دسته های موجود بر روی این توپ ها باعث سهولت در استفاده شده است.

مزایای استفاده از لوازم بدنسازی

زیبایی و خوش اندام شدن یکی از مزایای استفاده از لوازم بدنسازی می باشد.
انجام حرکات بدون ورود آسیب از دیگر مزایای این ابزارها می باشد.
از دیگر مزایای لوازم بدنسازی می توان به راحتی در ورزش اشاره کرد.
با خرید لوازم بدنسازی می توانید در هر ساعت از روز حرکات بدنسازی را انجام دهید.

خرید لوازم بدنسازی

برای این که خریدی دلخواه داشته باشید ابتدا باید هدف خود را از بدنسازی مشخص کرده و تعیین کنید که قصد تقویت کدام بخش از بدن را دارید و سپس بر اساس آن دستگاهی مناسب را خریداری نمایید. جهت مشاوره می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت لوازم بدنسازی

لوازم بدنسازی دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام قیمت های جداگانه ای دارد. این ابزارها کارایی بالایی داشته و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود دستگاهی مناسب را خریداری کنید. از جمله دیگر عواملی که بر روی هزینه لوازم بدنسازی تاثیرگذار است می توان به جنس لوازم، ابعاد و ... اشاره کرد.