خرید لوازم جانبی بدنسازی و استفاده از آن ها در خانه می تواند سرمایه گذاری بزرگ و صرفه جویی مناسب در هزینه های فرد در طولانی مدت باشد.در ادامه راهنمای خرید تجهیزات و لوازم جانبی در بدنسازی را خواهیم داشت.

راهنمای خرید لوازم جانبی بدنسازی

مراجعه به باشگاه بدنسازی و شروع برنامه های تمرینی خود می تواند در ابتدا تجربه استرس زا و دلهره آوری باشد . به ورود به باشگاه به اطراف خود نگاه می کنید و با مجموعه ای از وسایل و تجهیزات بدنسازی رو به رو می شوید.در ادامه قصد داریم شما را با تجهیزات و لوازم جانبی بدنسازی آشنا کنیم با بهمن اسپرت همراه باشید.تکنولوژی تجهیزات و لوازم جانبی بدنسازی در حال پیشرفت است و تولید کنندگان این تجهیزات دائم به دنبال نوآوری در طراحی و تولید وسایل و لوازم جانبی بذنسازی می باشند.باشگاه های مختلف و مراکز درمانی و فیزیوتراپی با وسایل و تجهیزات بدنسازی پیشرفته مجهز می شوند تا افراد بیشتری در این مراکز و باشگاه ها مراجعه کنند.به طور کلی دو نوع اصلی لوازم بدنسازی در مراکز و باشگاه های ورزشی وجود دارند که شامل ماشین آلات و وزنه های آزاد می شوند.در ادامه می خواهیم شما را با لوازم اصلی باشگاه بدنسازی آشنا کنیم.

راهنمای خرید لوازم جانبی بدنسازی

 Free Weights وزنه های آزاد

یکی از ابتدایی ترین لوازم جانبی بدنسازی ،وزنه های آزاد هستند . دلیل اصلی نامگذاری آن ها به نام وزنه های آزاد این است که این دسته از لوازم بدنسازی به قرقره ، استاک وزنه ای،کابل یا پین متصل نیستند . دمبل و هالتر و وزنه صفحه در این گروه قرار می گیرند.مشاورین و کارشناسان مجموعه بهمن اسپرت شما را در زمینه خرید لوازم بدنسازی راهنمایی می کنند.اکثر باشگاه های مجهز به لوازم ورزشی مجموعه ای از هالتر و دمبل هایی با وزن های مختلف دارند.برای خرید انواع دمبل و هالتر استاندارد می توانید با مراجعه به سایت بهمن اسپرت،لوازم ورزش و بدنسازی را مشاهده کرده و در صورت نیاز سفارش دهید.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Benches نیمکت

از عمومی ترین تجهیزات در باشگاه های بدنسازی و مراکز درمانی و فیزیوتراپی نیمکت های ورزشی می باشد. این نیمکت ها در سه نوع شیبدار و صاف و شیبدار معکوس در بازار وجود دارند.برخی از انواع نیمکت های ورزشی قابل تنظیم در هر سه شکل صاف و شیبدار و شیبدار معکوس هستند و برخی دیگر از نیمکت های باشگاه بدنسازی دارای رک در انتهای نیمکت بوده که برای نگه داشتن هالتر استفاده می شود.در صورتی سایر نیمکت های ورزشی فاقد رک بوده و برای تمرین های دمبل از آن استفاده می شود.از نیمکت های هایپر اکستنشن برای کار روی عضلات شکم و دراز و نشست در باشگاه ها استفاده می شود.کاربرد اصلی نیمکت های هایپر اکستنشن برای تقویت عضلات همسترینگ ، پشت و عضلات سرین استفاده می شود.از لوازم جانبی بدنسازی می توان به انواع مچ بند و کمربند ،گچ و تسمه که برای تمرینات حرفه ای بدنسازی کاربرد دارد،اشاره کرد.کارشناسان حرفه ای مجموعه بهمن اسپرت شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.