فروشگاه تجهیزات بدنسازی بهمن اسپرت انواع تجهیزات ورزشی و بدنسازی را به صورت آنلاین در اختیار ورزش دوستان عزیز قرار داده است. شما می توانید تمامی تجهیزات ورزشی و بدنسازی مورد نیاز خود را از طریق این سایت سفارش داده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. تمامی این تحهیزات معتبر بوده و دارای گارانتی پس از فروش می باشد.

انواع تجهیزات بدنسازی

اسکات

فروشگاه بهمن اسپرت فعالیت گسترده ای را در زمینه فروش تجهیزات ورزشی و بدنسازی در پیش گرفته و شما می توانید انواع اسکان ها را از این فروشگاه خریداری نمایید. اسکات ها بر روی تمامی عضله های بدن خصوصا عضله های پایین تنه گذاشته و از تجهیزات بدنسازی به حساب می آید. اسکات حرکاتی است که نیاز به رعایت یک سری و اصول و استانداردها بوده که برای بهتر و راحت انجام شدن این حرکات بهتر است آن را با استفاده از دستگاه های اسکات انجام داد. این دستگاه از سری دستگاه های پرکاربرد در بدنسازی بوده و در اکثر باشگاه های ورزشی وجود دارد.

اسمیت

اسمیت ها از دیگر تجهیزات بدنسازی بوده که در فروشگاه بهمن اسپرت به فروش می رسد. این دستگاه از تجهیزات تاثیرگذار بر روی عضلات سرشانه، سینه و پاها بوده که به شما در داشتن اندامی ورزیده و زیبا کمک می کند. اسمیت ها تاثیر زیادی بر پرورش اندام شما داشته و از جمله تجهیزات بدنسازی پرکاربرد شمرده می شود.

هالتر

هالترها از چند وزنه آهنی و یک میله فولادی تشکیل شده است. تعداد وزنه های قرا داده شده بر روی ایم میله اختیاری بوده و می توانید آن را کم و یا زیاد کنید. هالترها میله حدودا ۱ الی ۲ متری دارد که ورزشکاران با استفاده از این حرکات قدرت بدنی خود را افزایش می دهد. این وزنه ها حجم عضلات را افزایش داده و به همین دلیل مورد علاقه بدنسازان می باشد. این وسیله در اندازه های مختلف وجود داشته ومی توان به آن وزنه های گوناگون را وصل کرد. این وسیله برای ورزشکاران مبتدی و حرفه ای کاربردی است. شما می توانید انواع هالترها را در اندازه ها و ابعاد گوناگون از فروشگاه تجهیزان ورزشی بهمن اسپرت خریداری کنید.

دمبل

دمبل ها ابزاری بسیار کاربردی برای بدنسازی و تناسب اندام است در مقایسه با سایر تجهیزات بدنسازی قیمت ارزان تری دارد. با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید حجم بازوهای خود را افزایش دهید. دمبل ها در وزن های مختلف وجود دارد و شما می توانید با توجه به قدرت خود وزنی دلخواه را از فروشگاه بهمن اسپرت به صورت آنلاین سفارش دهید. دمبل ها از قدیمی ترین تجهیزات ورزشی و بدنسازی بوده که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. در صورتی که به تازگی ورزش را شروع کردید بهتر است از دمبل های یک تا سه کیلوگرمی شروع کنید و سپس میزان آن را افزایش دهید.

نیمکت پرس تخت

یکی دیگر از تجهیزاتی کخ در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت به فروش می رسد، نیمکت پرس تخت می باشد. این نیمکت کاملا استاندارد بوده ومی توانید با استفاده از آن بدون وارد شدن آسیب به بدن دمبل و هالتر بزنید. نیمکت پرس تخت در تمامی باشگاه های ورزشی و بدنسازی وجود دارد.

توپ استقامتی

توپ های استقامتی یا همان توپ های موجود در فیزیوتراپی ها از تجهیزات بدنسازی پر کاربرد برای قوی کردن عضلات بدن می باشد. این توپ ها که با نام توپ های ایروبیک نیز شناخته می شود، باعث افزایش حفظ تعادل می گردد. این ابزار چربی های اضافی بدن را کاهش داده و به تقویت عضلات بدن کمک می کند. شما می توانید این توپ های استقامتی را به صورت آنلاین از فروشگاه بهمن اسپرت خریداری نمایید.

دستگاه سیم کش دو طرفه

دستگاه سیم کش دوطرفه از یک سیم محکم تشکیل شده که یک سمت آن به میله ستون بسته شده و سمت دیگر را می توانید به صورت آزادانه هر جور که می خواهید بکشید. با استفاده از این دستگاه می توانید اندام خود را ورزیده و زیبا نمایید. این تمرینات کششی باعث عضله سازی شده و حجم عضله های شما را افزایش میدهد. شما می توانید این دستگاه را به صورت آنلاین از سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت خریداری نمایید.

دستگاه شوت

دستگاه شوت دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام قسمت خاصی را تقویت می کنند. با استفاده از این دستگاه می توانید پشت پا، پشت بازو و ... را غضله سازی کنید. این دستگاه قدرت بدن را افزایش داده و استخوان ها را مقاوم می کنند. با استفاده از این دستگاه می توانید چریب های اضافی بدن را کاهش داده و حجم عضلات را افزایش دهید. فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

دستگاه دراز و نشست

یکی از ورزش های محبوب و پر استفاده در بین ورزشکاران مبتدی و حرفه ای ورزش سنتی دراز و نشست می باشد. در گذشته برای انجام این حرکت نیاز به شخصی بود که پاها را محکم نگه داشته تا ما بتوانیم این حرکت را انجام دهیم ولی امروزه دستگاه های دراز و نشست کار را برای ما راحت تر کرده و شما با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی حرکت دراز و نشست را انجام داده و چربی های اضاضفی ناحیه شکم را از بین برده و عضله های شکم و پهلو را تقویت کنید. این دستگاه ها به صورت کاملا استاندارد طراحی شده تا آسیببی به ستون فقرات شما وارد نشود. شما می توانید این دستگاه محبوب را از فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت خریداری کنید.

نیمکت شکمی

برای استفاده از این حرکت باید به صورت طاقباز دراز کشیده و پارها را بر روی این تخت بگذارید و دست ها را پشت سر گذاشته و شانه ها را از روی زمین بلند نمایید. در این حرکت باید کمر بر روی زمین باشد و آرنج ها به صورت کامل از یکدیگر باز شود.با استفاده از این کار ماهیچه های راست شکمی تقویت می شود. نیمکت شکمی از محصولات موجود در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت می باشد.

میله بارفیکس

میله بارفیکس از تجهیزات ارزان و بسیار کاربردی برای بدنسازی و تقویت غضلات بالاتنه می باشد. این دستگاه وزن کمی داشته و می توان آن را در گوشه ای قرار داد. با استفاده از این ابزار می توان حرکات کششی انجام داده و همچنین عضلات بازو و پشت و ... را تقویت کرد. میله بارفیکس یکی از ابزارهای بدنسازی است که قدمتی طولانی دارد. در صورت نیاز به میله بارفیکس می توانید این محصول را دز فروشگاه بهمن اسپرت به صورت آنلاین سفارش دهید.

تردمیل

تردمیل یکی از تجهیزات بدنسازی معروف و محبوب می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید بدون این که از خانه خارج شوید پیاده روی کرده و بر روی آن بدوید. این دستگاه را می توانید با سرعتی دلخواه استارت کرده و بر روی آن بدوید و یا راه بروید. همچنین این دستگاه میزان مسافت طی شده را نیز به شما نشان داده و به شما در چربی سوزی کمک می کند. با استفاده از این دستگاه می توانید تمامی اجزای بدن خود را تقویت و عضله سازی کنید. فروشگاه بهمن اسپرت فروشگاهی آنلاین برای خرید تجهیزات ورزشی و بدنسازی می باشد و شما می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

کتل بل

کتل بل مانند دمبل بوده و به جای این که دست را در وسط آن بگیرید در یک سمت آن دسته ای وجود دارد که می توانید با گرفتن این دسته عضلات خود را تقویت کنید. این محصول نیز در وزن های مختلف در بازار موجود می باشد. با استفاده از این وزنه می توانید انواع حرکات را انجام داده و باعث تقویت تمامی عضلات بدن خصوصا پشت بازو شوید. فروشگاه بهمن اسپرت انواع کتل بال ها را در وزن های مختلف به فروش می رساند.

فوم چرخشی

فوم چرخشی به ورزشکارا ن کمک می کند تا پس از تمیرنات سخت بدن خود را با استفاده از این دستگاه ریکاوری کنند و با ماساژ دادن مانع از گرفتگی ماهیچه ها شوید. همچنین می توانید با استفاده از حرکات و تمرینات پی در پی با استفاده از این دستگاه ماهیچه ها و عضلات بدن خود را تقویت کنید. شما می توانید فوم چرخشی را از فروشگاه تجهیزات ورزشی پهمن اسپرت خریداری کنید.

دستگاه اسکوات هاک

دستگاه اسکوات یکی از ابزارهای مفید برای تقویت عضلات جلوی ران می باشد. این دستگاه انواع مختلفی داشته و حرکات آن با استفاده از نشست و برخواست انجام می شود. با استفاده از این دستگاه می توانید قدرت و توان فیزیکی بدن خود را افزایش دهید و همچنین باعث بهبود کارکرد قلب شوید. دستگاه اسکوات هاک را می توانید در سایت بهمن اسپرت خریداری کنید.

قیمت تجهیزات بدنسازی

فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت تمامی سعی خود را کرده تا با کاهش واسطه ها محصولاتی ارزان و باکیفیت را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. جهت اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا شما را از قیمت های روز این تجهیزات مطلع کنند.