فروش لوازم بدنسازی در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت به صورت آنلاین انجام می شود. تمامی لوازم موجود در بهمن اسپرت به صورت کاملا استاندارد طراحی شده و به شما در عضله سازی و تقویت عضلات کمک می کند. بدنسازی دارای انواع لوازم بوده که پیش از اقدام به خرید باید با تمامی این ابزار آشنا شده تا تصمیم درستی در خرید دستگاه بگیرید. جهت اطلاع از نحوه کارکرد و اثرگذاری هر یک از لوازم بدنسازی می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناس فروش ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

انواع لوازم بدنسازی

استپر باشگاهی

این دستگاه یکی از لوازم باشگاهی بوده که بر روی این دستگاه یک صفحه نمایش وجود دارد که میزان فعالیت ورزشکار و ضربان قلب را نشان می دهد. این دستگاه قابلیت پخش موزیک را نیز دارد و می توانید در هنگام تمرین آن را روشن کنید. استپرهای باشگاهی در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت به فروش می رسد.

دستگاه بدنسازی ساق پا

دستگاه بدنسازی ساق پا همان طور که از نام آن مشخص است، مخصوص تقویت عضلات ساق پا می باشد و از لوازم بدنسازی به شمار می رود. این دستگاه دارای صندلی نرم و استانداردی بوده و برای تقویت ساق پا می توانید بر روی این صندلی ها بنشیند. خرید این محصول در فروشگاه بهمن اسپرت امکان پذیر می باشد.

دستگاه بدنسازی کششی

دستگاه بدنسازی کششی با ایجاد کشش در ناحیه دست و پا می تواند باعث تقویت عضلات بدن شود. این دستگاه طراحی زیبا و کیفیتی بالا داشته ومورد علاقه ورزشکاران می باشد. این دستگاه در باشگاه ها و پارک ها وجود دارد. برای خرید این دستگاه کششی می توانید به فروشگاه آنلاین بهمن اسپرت مراجعه نمایید.

دستگاه چندکاره توربو فیتنس

از دیگر لوازم ورزشی می توان به دستگاه چندکاره توربو فیتنس اشاره کرد. این دستگاه دارای صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع بوده که می توانید ارتفاع این صندلی را مطابق با قد خود تنظیم کنید. شما می توانید با استفاده از مانیتور موجود بر روی این دستگاه نحوه صحیح کار با این دستگاه را مشاهده کنید. بدنه و صندلی های این دستگاه دارای پوششی محافظتی بوده که از بروز ضربه و آسیب جلوگیری می کند. این دستگاه برای تقویت تمامی عضلات بدن کاربرد دارد. این دستگاه پرکاربرد در سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت به فروش می رسد.

میله پارالل

یکی از لوازم ورزشی که در سایت اینترنتی بهمن اسپرت وجود دارد، میله پارالل می باشد. این دستگاه از لوازم ورزشی شمرده می شود که معمولا جنس آن از فولاد می باشد. این میله در فروشگاه بهمن اسپرت در معرض فروش قرار گرفته و شما می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. این دستگاه برای تقویت عضله های بدن به کار برده می شود.

تردمیل

دستگاه تردمیل دستگاهی است که همواره در حال پیشرفت و بروز شدن بوده و امروزه یکی از لوازم ورزشی پرطرفدار در بین ورزشکاران می باشد. این دستگاه قبلا بر روی یک نوار و تسمه در حال چرخش بود ولی امروزه این دستگاه پیشرفته شده و به صورت اتوماتیک می چرخد. با استفاده از این دستگاه می توانید تمامی عضله های بدن خصوصا عضلات پا و ران را تقویت نمایید. این دستگاه همانند پیاده روی و دویدن در یک محیط بوده و این قابلیت را به ورزشکار می دهد تا ضربان قلب و میزان حرکت خود را مشاهده کند. فروش تردمیل در دستگاه تردمیل امکان پذیر بوده و این دستگاه با مناسب ترین قیمت در فروشگاه بهمن اسپرت به فروش می رسد.

فروش انواع تجهیزات بدنسازی در فروشگاه بهمن اسپرت(قسمت دوم)

الپتیکال

الپتیکال یکی از پرکاربردترین لوازم ورزشی بوده که در بین ورزشکاران بسیار محبوب و پرطرفدار است. این دستگاه تاثیر زیادی بر روی زیباسازی اندام شما داشته و به عضله سازی بدن شما کمک می کند. الپتیکال از دستگاه های موجود در باشگاه های ورزشی می باشد که سه حرکت پیاده روی، اسکی و دوچرخه را با استفاده از این دستگاه می توان انجام داد. فروش دستگاه الپتیکال در فروشگاه بهمن اسپرت انجام می شود.

دستگاه بدنسازی زیر بغل

این دستگاه از بدنه فولادی ساخته شده و این باعث می شود که در هنگام استفاده از دستگاه دچار خط و خش نشود. با استفاده از این دستگاه می توان عضلات زیربغل، بازو و عضلات پشت را تقویت کرد. فروش این دستگاه در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت به فروش می رسد.

دستگاه بدنسازی پرس پا

از دیگر لوازم های بدنسازی می توان دستگاه بدنسازی پرس را نام برد. با استفاده از این دستگاه می توان ران پا را تقویت کرده و آن را حجیم نمود. این دستگاه در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت در معرض فروش گذاشته شده و شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید.

دستگاه بدنسازی جلو پا

دستگاه بدنسازی جلو ران از دیگر لوازم ورزشی بوده که باعث تقویت عضلات جلو ران می گردد. همچنبن این دستگاه برای کاهش دردهای ناحیه پا نیز مفید می باشد. این دستگاه پرطرفدار در فروشگاه بهمن اسپرت به فروش می رسد.

آب کینگ

از دیگر لوازم بدنسازی می توان به آب کینگ اشاره کرد. این دستگاه برای انجام ورزش های شکمی، ران های پا، ساق دست، پهلوها و ... مناسب بوده و می توان با استفاده از آن عضلات شکم، پهلو، ساق دست، ساق پا و ... تقویت کنید. فروش این دستگاه در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت انجام می شود.

دستگاه فلای پروانه

دستگاه فلای پروانه یکی دیگر از لوازم بدنسازی به حساب می آید. این دستگاه به ورزشکار کمک می کند تا عضلات ناحیه بازوها، قفسه سینه، شانه ها و ... را تقویت کند. فروش این دستگاه در فروشگاه بهمن اسپرت صورت گرفته و شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت یکی دیگر از لوازم بدنسازی می باشد که بر روی زیبایی اندام شما بسیار تاثیرگذار می باشد. این دستگاه با پدال زدن باعث تقویت عضلات پایین تنه شده و از محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران برخوردار است. این دستگاه در اکثر باشگاه های ورزشی از جمله اصلی ترین وسیله های بدنسازی محسوب می شود. این دوچرخه ها به گونه ای طراحی شده که آسیبی به بدن شما وارد نکند. فروش این محصول در فروشگاه اینترینتی بهمن اسپرت به صورت آنلاین انجام می شود.

دستگاه قایقی

از دیگر لوازم بدنسازی رایج در بین ورزشکاران می توان به دستگاه قایقی اشاره کرد. این دستگاه تاثیر زیادی بر روی حجیم و عضلانی شدن ماهیچه های زیر بغل و ناحیه پشت می شود. این دستگاه با کشیدن دسته های آن باعث عضله سازی می گردد. دستگاه قایقی یکی از محصولات پرفروش در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت محسوب می شود.

توپ پزشکی

توپ پزشکی ابزاری قدیمی در عرضه بدنسازی بوده که تاثیر زیادی بر روی تقویت ماهیچه ها دارد. این توپ که به مدیسن بال نیز معروف است،‌ ابعادی مانند توپ والیبال و بسکتبال داشته و وزن آن سنگین می باشد. درون این توپ با هوا، شن و یا ژل پر شده و اغلب جنس این توپ از پلاستیک فشرده، چرم و نایلون می باشد. این توپ را می توان به هوا انداخته و آن را دریافت نمود و از این طریق باعث عضله سازی شد. فروش توپ پزشکی در فروشگاه بهمن اسپرت صورت می گیرد.

میله بارفیکس

فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت میله های بارفیکس خود را برای فروش در اختیار ورزشکاران عزیز قرار داده است. این میله از قدیمی ترین لوازم بدنسازی بوده که به تقویت عضله های زیر بغل، مچ دست، بازو و ... کمک می کند. میله بارفیکس از ابزارهای شناخته شده در بین ورزشکاران بوده که برای حرکات اولیه ورزشی بسیار مناسب می باشد. این میله از جنس فولاد بوده و بسیار مقاوم می باشد.

قیمت لوازم بدنسازی

لوازم بدنسازی قیمت ثابتی نداشته و عوامل زیادی بر روی قیمت این تاثیرگذار می باشد. از جمله این موارد می توان به نوع لوازم، جنس آن، کیفیت ساخت، کشور سازنده و ... اشاره کرد. جهت اطلاع از هزینه های بروز هر یک از محصولات کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید.