سایت بهمن اسپرت در زمینه فروش تجهیزات بدنسازی فعالیت داشته و اجناس خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. تجهیزات بدنسازی بسیار متنوع بوده که با خرید آن می توانید باشگاهی خانگی داشته باشید. این فروشگاه تمامی تجهیزات خود را بر اساس استانداردهای لازم تولید کرده تا آسیبی به بدن شما وارد نشود.

انواع تجهیزات بدنسازی

اسکات

اسکات ها تجهیزات بدنسازی بوده که تاثیر آن بر روی پایین تنه قابل مشاهده است. این دستگاه کاربردهای زیادی داشته و در مدل های مختلفی وجود دارد. اسکات ها از جمله تجهیزات بدنسازی پر فروش در سایت بهمن اسپرت می باشد که به این علت که تمامی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد به عنوان مادر حرکات شناخته می شود. با استفاده از این دستگاه می توان قدرت فیزیکی بدن را بالا برده و باعث تقویت عضلات پایین تنه شوید. لازم به ذکر است که حرکات اسکات را بدون دستگاه نیز می توان انجام داد ولی اگر این حرکات به درستی انجام نشود ممکن است باعث ورود آسیب به ستون فقرات شود و به همین دلیل اسکات ها کمک می کنند که حرکات شما با توجه به استانداردهای لازم انجام شده و تاثیرات این حرکات بدون آسیب باشد.

فروش تجهیزات بدنسازی

اسمیت

اسمیت یکی دیگر از تجهیزات بدنسازی است که به تقویت عضلات و پرورش اندام شما کمک می کند. فروشگاه ورزشی بهمن اسپرت دستگاه های اسمیت را به فروش می رساند و خریداران عزیز می توانند به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند. با استفاده از اسمیت ها می توان عضلات سینه، سرشانه و پاهای خود را تقویت کنید و اندامی ورزیده داشته باشید. این وسیله از پرکاربردترین دستگاه ورزشی در باشگاه ها می باشد.

هالتر

هالترها از تجهیزات بدنسازی کششی بوده که باعث انعطاف پذیر شدن و خوش حالت شدن فرم بدن شما می شود. این وسیله در انواع مختلفی موجود بوده و این محصول در فروشگاه اینترنتی بهمن اسپرت به راحتی و به صورت آنلاین انجام شده و شما می توانید پس از سفارش و پرداخت هزینه آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دمبل

دمبل ها از تجهیزات بدنسازی آشنا در بین ورزشکاران می باشد. این وسیله در خانه تمامی ورزشکاران وجود داشته و بسیار پر فروش می باشد. با استفاده از این وسیله می توانید ماهیچه های بالاتنه خود را تقویت کنید. دمبل ها در مقایسه با دیگر تجهیزات ورزشی قیمت ارزانی داشته و تاثیر زیادی بر روی عضله سازی دارد. دمبل ها در وزن های مختلفی موجود بوده و پک کامل این محصول در فروشگاه بهمن اسپرت به فروش می رسد. دمبل ها برای ورزشکاران آماتور و حرفه ای مناسب بوده و با توجه به میزان توانایی خود می توانید وزن مورد نظر را سفارش دهید.

فروش تجهیزات بدنسازی

نیمکت پرس تخت

نیمکت های پرس تخت یکی از تجهیزات ورزشی بوده که با استفاده از آن می توانید دمبل ها و وزنه ها را بالای سر خود نگه دارید. این تخت ها کاملا استاندارد بوده و شما می توانید طاقباز بر روی آن خوابیده و تمرینات خود را شروع کنید. فروش نیمکت پرس تخت در فروشگاه بهمن اسپرت صورت گرفته و شما می توانید این محصول را به راحتی در سایت بهمن اسپرت به صورت آنلاین سفارش دهید. نیمکت پرس تخت به شما کمک می کند تا حرکات هالتر و دمبل را به راحتی و بدون آسیب رساندن به ستون فقرات خود انجام دهید.

توپ استقامتی

از دیگر تجهیزات بدنسازی ساده می توان به توپ استقامتی اشاره کرد. این توپ ها در ابعاد مختلف وجود داشته و شما می توانید انواع حرکات را بر روی ن انجام دهید. این وسیله بدنسازی در فروشگاه بهمن اسپرت به راحتی و به صورت آنلاین به فروش می رسد. با استفاده از این توپ می توانید تمامی عضلات بدن خود را تقویت نمایید. از این توپ ها می توان به عنوان وسیله تفریحی و سرگرمی نیز استفاده نمود.

دستگاه سیم کش دو طرفه

این دستگاه با استفاده از دو عدد سیم که یک سمت آن به ستون وصل بوده و سمت دیگر را با نیروی دست باید بکشید. این دستگاه یکی از تجهیزات ورزشی بوده که به پرورش اندام شما کمک می کند. این دستگاه باعث کشش در عضلات شده و از این طریق باعث تقویت آن می شود. دستگاه سیم کش دوطرفه در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت به صورت آنلاین به فروش می رسد و شما می توانید به صورت آنلاین این محصول را خریداری نمایید.

دستگاه شوت

دستگاه شوت از دیگر تجهیزات بدنسازی شمرده می شود. بدنه این دستگاه از فولاد بوده و بسیار مقاوم می باشد. این دستگاه بیضی شکل دارای پد قابل تنظیم بوده که می توان آن را قفل کرد. این دستگاه یکی از تجهیزات پرفروش در سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت بوده و در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نموده و در سریع ترین زمان آن را تحویل بگیرید. این دستگاه به شما کمک می کند تا شما بدنی ورزیده و عضلاتی قوی داشته باشید.

دستگاه دراز و نشست

دستگاه دراز و نشست یکی از دستگاه های محبوب در بین ورزشکاران می باشد. این ورزش سنتی که برای تقویت عضلات بسیار رایج است در برخی موارد اگر به صورت غیر اصولی انجام شود ممکن است به ستون فقرات شما آسیب وارد کند. به همین دلیل با استفاده از این دستگاه می توانید حرکات دراز و نشست را به راحتی انجام داده و باعث تقویت اندام های پشت و شکم خود شوید. این دستگاه یکی از پرفروش ترین تجهیزات بدنسازی در سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت بوده و شما می توانید به صورت آنلاین این دستگاه پرکاربرد را سفارش دهید.

نیمکت شکمی

نیمکت شکمی وسیله ای برای تقویت عضلات شکم می باشد که در اکثر باشگاه های ورزشی این دستگاه را مشاهده خواهید کرد. این نیمکت به شما کمک می کند تا بدون آسیب عضلات شکم خود را سفت و قوی کنید. سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت این نیمکت را به صورت آنلاین به فروش می رساند و شما می توانید به صورت آنلاین از این سایت محصولات خود را خریداری نمایید.

میله بارفیکس

میله بارفیکس از قدیمی ترین تجهیزات بدنسازی بوده و بسیار سبک و قابل حمل می باشد. این میله باعث تقویت شدن عضلات بازو، سینه و ... می شود. میله بارفیکس را می توان بر روی چهارچوب در نصب کرد که نصب آن بسیار راحت می باشد. فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت میله های بارفیکس خود را با قیمتی مناسب به فروش می رساند و شما می توانید با مراجعه به این سایت آن را به شکل آنلاین خریداری کنید.

تردمیل

تردمیل یکی از دستگاه های شناخته شده در بین ورزشکاران می باشد که بسیار پیشرفته و مدرن است. لاستیک های موجود بر روی این دستگاه حول محوری چرخیده و شما می توانید بر روی این دستگاه راه بروید و یا بدوید. سرعت این دستگاه قابل تنظیم بوده و به شما مسافت طی شده را نیز اعلام می کند. این دستگاه تاثیر زیادی بر روی عضلات شما می گذارد و با استفاده از این دستگاه می توانید تمامی قسمت های بدن خود را تقویت کنید. انواع دستگاه های تردمیل در سایت بهمن اسپرت به فروش می رسد. در صورت نیاز می توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.

کتل بل

کتل بل نوعی وزنه بوده که در دو سمت آن دسته هایی وجود داشته که با استفاده از آن می توانید این توپ ها را بلند کنید. این وسیله توپ مانند از جنس چدن بوده و در گرم های مختلف موجود می باشد. پس از مدتی استفاده از کتل بال می توانید شاهد محکم شدن عضلات و بالا رفتن استقامت بدن خود باشید. کتل بال در سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت با مناسب ترین قیمت در اختیار ورزشکاران عزیز قرار گرفته است.

فوم چرخشی

فوم چرخشی از دیگر تجهیزات بدنسازی بوده که نوعی دستگاه ماساژ به شمار می آید و برای ورزشکارانی که حرکات و تمرین های سخت دارند، مناسب می باشد. این دستگاه در هنگام گرفتگی ماهیچه ها با ماساژ دادن قسمت های مورد نیاز این گرفتگی را برطرف کرده و در بین ورزشکاران طرفداران زیادی دارد. فوم چرخشی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دستگاه ها در بین ورزشکاران بوده و این محصول در سایت بهمن اسپرت با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

دستگاه اسکوات هاک

دستگاه اسکوات هاک یکی از تجهیزات تاثیر گذار بر روی ماهیچه های پایین تنه می باشد. این دستگاه به تقوت عضلات پایین تنه نظیر مفصل های ران و نشیمنگاه کمک کرده و باعث خوش فرم شدن اندام شما خواهد شد. سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت این دستگاه را در اختیار مشتریان قرار داده و از محصولات پرفروش این فروشگاه به حساب می آید.

قیمت تجهیزات بدنسازی

تجهیزات بدنسازی با توجه به کیفیت و نوع محصولات قیمت متفاوتی دارد. فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت دارای تمامی تجهیزات ورزشی بوده و جهت اطلاع از قیمت و نحوه کار هر کدا ماز دستگاه ها می توانید با این فروشگاه تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را از قیمت و نحوه کار هر کدام از این دستگاه ها مطلع نمایند.