استفاده از لوازم ورزشی برای سلامتی و خوش اندام شدن شما موثر می باشد. شما می توانید با ایجاد یک باشگاه خانگی با قیمتی ارزان برای خود این امکان را فراهم آورید که در تایم های آزادتان بدون نیاز به خروج از خانه اندامی زیبا و سالم داشته باشید. فروش لوازم ورزشی با قیمت ارزان در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت انجام شده و شما می توانید جهت مشاوره و راهنمایی و اطلاع از قیمت و نحوه کار هر کدام از ابزارهای ورزشی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

انواع لوازم ورزشی

دمبل

امروزه افراد به دنبال راه هایی برای زیبایی اندام خود و حجیم کردن عضلات می باشند، دمبل ها از ابزارهایی قدیمی و موثر برای قوی کردن عضلات هستند که قدمتی طولانی دارند. این وسیله در وزن های یک کیلوگرم به بالا موجود بوده و شما می توانید با توجه به قدرت عضلانی خود وزنی دلخواه را خریداری کنید. دمبل ها باعث تقویت عضله های سرشانه، بازوها، پشت بازو و ... می شود. دمبل ها فضای کمی را اشغال کرده و قیمت ارزانی دارد. دمبل ها در وزن های مختلف در فروشگاه بهمن اسپرت به صورت آنلاین به فروش می رسد.

دیسک چرخونک

دیسک چرخونک ها ابزاری مناسب برای آب کردن چربی های ناحیه پهلو و شکم می باشد. این وسیله ابزاری کوچک و جمع و جور با تاثیرگذاری بسیار زیاد است. این ابزار هزینه کمی داشته و برای انجام آن باید حرکات را به صورت استاندارد انجام داده تا آسیبی به کمر شما وارد نشود. فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت تمامی لوازم ورزشی را برای فروش به صورت آنلاین در اختیار ورزشکاران عزیز قرار داده اند.

حلقه لاغری

حلقه ورزشی یکی از لوازم ورزشی بوده که طرفداران زیادی برای آب کردن شکم و پهلو دارد. با استفاده از این حلقه ها در مدتی کوتاه نتیجه ای شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد. همچنین این وسیله باعث تقویت عضلات شکم نیز می شود. حلقه های لاغری جای کمی را اشغال کرده و پس از استفاده می توانید آن را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید. این حلقه با چرخیدن به دور کمر و وارد کردن ضربه به شکم و پهلو باعث آب شدن چربی ها می شود. از این حلقه علاوه بر ورزش، به عنوان یک وسیله تفریحی نیز استفاده می شود. فروش این محصول در فروشگاه بهمن اسپرت انجام می شود.

طناب جادویی

طناب جادویی طنابی است که دو دسته پلاستیکی و یا چوبی داشته که وسط آن با استفاده از استوانه های پلاستیکی پر شده است. این طناب از لوازم ورزشی محسوب می شود که تاثیر زیادی بر روی اندام شما دارد. این طناب قابلیت تغییر اندازه را داشته و جای بسیار کمی نیاز دارد. این ابزار ورزشی ارزان قیمت باعث آب شدن چربی های شکم و خوش فرم شدن ساق های پا و کمری باریک و زیبا می گردد. این وسیله ورزشی پرطرفدار در فروشگاه بهمن اسپرت به فروش می رسد.

وزنه فرمانی

فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت وزنه فرمانی را در انواع وزن ها برای فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. این وزنه ها باعث تقویت عضلات بالاتنه شده و به خوش اندام شدن شما کمک می کند. وزنه فرمانی قیمت بالایی نداشته و به فضای کمی نیاز دارد. فروش این محصول به صورت آنلاین انجام شده و در ابعاد مختلفی موجود است.

کش بدنسازی

از دیگر لوازم ورزشی که بر روی پرورش اندام شما تاثیرگذار است می توان به کش های بدنسازی اشاره کرد. طول این کش ها متفاوت بوده باعث تقویت عضله های کل بدن می شود. با این کش ها می توان آزادانه انواع حرکات را انجام داد و آن را به راحتی با خود به همراه برده و در همه جا با آن ورزش نمود. در باشگاه ها استفاده از این کش ها رایج بوده و به پرورش اندام شما کمک می کند. فروش کش های بدنسازی در طول های مختلف در فروشگاه بهمن اسپرت به صورت آنلاین صورت می گیرد.

دستگاه ویبراتور

از دیگر دستگاه های موثر برای لاغری و کاهش وزن، دستگاه ویبراتور می باشد. این دستگاه با لرزشی که بر روی بدن ایجاد می کند باعث زیبایی و خوش فرم شدن اندام شما می شود. دستگاه های ویبراتور خستگی را از بدن شما خارج کرده و باعث محبوبیت این دستگاه در بین ورزشکاران شده است. فروش این دستگاه در فروشگاه بهمن اسپرت صورت می گیرد.

دستگاهدراز و نشست

دستگاه دراز و نشست برای جلوگیری از ورود آسیب به ستون های فقرات ساخته شد. این دستگاه که بر روی زیبایی اندام و چربی سوزی بسیار تاثیرگذار است، جایگزین خوبی برای ورزش سنتی دراز و نشست می باشد. این ورزش در بین ورزشکاران طرفداران زیادی داشته و تمامی استانداردهای لازم در ساخت این دستگاه رعایت شده است. این دستگاه سبک بوده و پس از اتمام کار می توانید آن را در قسمتی از خانه قرار دهید. دستگاه دراز و نشست در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت به صورت آنلاین به فروش رسانده می شود.

میز پرس

میز پرس یکی از لوازم مدرن ورزشی بوده که می توان بر روی آن دراز کشیده و حرکات ورزشی را انجام داد. این دستگاه به ورزشکاران کمک می کند تا مدت زمان زیادی را به ورزش بپردازند و حرکات ورزشی را راحت تر انجام دهند. میز پرس این قابلیت را دارد که ارتفاع آن را کم و یا زیاد کرد. این میزها در انواع گوناگون و هزینه های متغیر موجود است. فروش میز پرس در فروشگاه بهمن اسپرت به صورت آنلاین انجام می شود.

فنر شکم

فنر شکم از لوازم ورزشی بوده که شامل دو پدال می باشد که در بالای آن دو دسته و یک فنر در وسط آن وجود دارد. شما می توانید ایستاده و یا نشسته پای خود را درون پدال ها قرار داده و با استفاده از قدرت دست آن را بکشید. این کار به شما کمک می کند که عضلات شما قوی و زیبا شود. این دستگاه باعث تقویت عضله های شکم، باسن، پشت کمر، ران و ... می شود. این فنر سبک بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این ابزار ورزشی در مقایسه با قابلیت هایی که دارد، هزینه آن مناسب می باشد. فنر شکم در فروشگاه بهمن اسپرت به فروش می رسد.

میله بارفیکس

میله بارفیکس از لوازم ورزشی محبوب در بین ورزشکاران می باشد. این میله را به راحتی می توان بر روی چهارچوب در نصب کرد. بر روی این میله می توان تمرینات کششی انجام داد. میله بارفیکس بسیار سبک بوده و می توانید آن را در گوشه ای از خانه قرار دهید. این میله برای تقویت عضلات بازوها مفید می باشد. میله بارفیکس در فروشگاه بهمن اسپرت به فرش می رسد.

پارالل

پارالل از دیگر لوازم ورزشی است که بر روی زیبایی اندام شما تاثیر می گذارد. این ابزار برای تقویت ساعد، سه سر بازوها و سینه موثر می باشد. پارالل به فضای نسبتا بیشتری در مقایسه با سایر ابزارهای ورزشی نیاز دارد. فروش این محصول در فروشگاه بهمن اسپرت امکان پذیر است.

تردمیل

تردمیل ها باعث تقویت قلب و تنفس شما شده و بر روی سلامتی شما تاثیر گذار است. این دستگاه ضربان قلب شما را به وسیله صفحه نمایش موجود نشان داده و میزان سوزاندن کالری شما را نیز محاسبه می کنند. شما می توانید سرعت حرکت این دستگاه را کم و یا زیاد کنید. این محصول در فروشگاه بهمن اسپرت به فروش می رسد.

قیمت لوازم ورزشی

قیمت ثابتی را نمی توان برای لوازم ورزشی در نظر گرفت و عواملی همچون نوع دستگاه، موقعیت مکانی، متریال های به کار رفته در ساخت آن، کیفیت محصول و ... بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار می باشد. جهت اطلاع از قیمت هر کدامم از محصولات کافیست با ما تماس حاصل نمایید.