فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت برای رفاه حال مشتریان عزیز تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است و شما می توانید با مراجعه به سایت بهمن اسپرت محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. در صورتی که اطلاعی از تجهیزات و لوازم ورزشی ندارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس گرفته تا شما را در خرید لوازم مورد نیاز راهنمایی کنند.

دمبل

فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت انواع دمبل های خود را با قیمتی مناسب برای فروش در اختیار ورزشکاران عزیز قرار داده است و شما می توانید با مراجعه به سایت این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید. دمبل ها ابزارهایی قدیمی بوده که طرفدران زیادی دارد. دمبل ها در وزن های مختلفی وجود داشته که می تواند باعث قوی شدن ماهیچه های مچ دست، یازو و ... شود. این دستگاه نیاز به جای زیادی نداشته و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

دیسک چرخونک

دیسک چرخونک ابزاری موثر برای از بین بردن چربی های اضافی ناحیه شکم و پهلو می باشد. این ابزار به شما کمک می کند که کمری باریک و زیبا داشته باشید. این وسیله مانند ترازو بوده و برای استفاده باید بر روی آن ایستاده و خود را به چپ و راست بچرخانید تا عضله های شکم و پهلوهای شما درگیر شود. شما می توانید این ابزار سبک و ارزان را از فروشگاه بهمن اسپرت خریداری نمایید.

حلقه لاغری

از دیگر لوازم ورزشی حلقه لاغری می باشد که این حلقه ها تاثیر زیادی بر روی ززیبایی و خوش فرم شدن اندام شما دارد. برای استفاده از این ابزار باید آن را دور کمر خود چرخانده و با ضربه هایی که در هنگام چرخیدن به پهلو و شکم شما وارد می شود، باعث از بین بردن چربی های شکم شما می گردد. این ضربه ها توسط ماساژورهای پلاستیکی انجام شده و فاقد درد می باشد. این حلقه ها سبک بوده و پس از استفاده می توانید آن را جمع کرده و درون کمد و یا کشو قرار دهید. حلقه های لاغری هزینه ارزانی داشته و یک وسیله تفریحی نیز شناخته می شود. فروشگاه بهمن اسپرت این محصول را برای فروش در اختیار مشتریان قرار داده است.

وزنه فرمانی

وزنه فرمانی مانند دمبل باعث افزایش حجم بازو ها می شود. این وزنه قیمت نسبتا مناسبی در بازار داشته و در وزن های مختلف در بازار موجود است. وزنه های فرمانی مانند دمبل عمل کرده و پس از مدتی استفاده می توانید تاثیرات آن را بر روی بدن خود مشاهده کنید. وزنه های فرمانی در انواع وزن ها در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت وجود دارد.

کش بدنسازی

کش بدنسازی ابزاری بسیار کاربردی و مفید برای زیبایی و خوش فرم شدن بدن شما می باشد. این کش ها مقاومت بالایی داشته و طول زیادی دارد. از این کش ها برای افزایش استقامت بدن و عضله سازی استفاده می شود و قدرت بدنی شما را افزایش می دهد. این کش ها سبک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. کش بدنسازی که به عنوان کش استقامتی نیز شناخته می شود در فروشگاه اینترنتی بهمن اسپرت به صورت آنلاین به فروش می رسد.

دستگاه ویبراتور

یکی دیگر از لوازم ورزشی که باعث چربی سوزی و تناسب اندام می شود، دستگاه ویبراتور می باشد. این دستگاه ها با موج و لرزشی که در اندام ها ایجاد می کند، باعث عضله سازی و پرورش اندام می شود. این دستگاه در اغلب باشگاه های ورزشی وجود دارد و می توانید دستگاه ویبراتور را در فروشگاه اینترنتی آنلاین بهمن اسپرت خریداری کنید.

دستگاه دراز و نشست

دراز و نشست یکی از راهکارهای پرطرفدار در بین ورزشکاران برای عضله سازی و از بین بردن چربی های اضافی ناحیه شکم و پهلو می باشد. چنانچه این ورزش به صورت غیر اصولی صورت گیرد می تواند آسیب زیادی به کمر و دیگر اعضای بدن شما وارد کند به همین دلیل دستگاه های دراز و نشست این مشکل را برطرف کرده و شما می توانید بدون نگرانی از آسیب رساندن به ستون فقرات و به آسانی این ورزش را انجام دهید. دستگاه دراز و نشست راهی آسان برای خوش فرم کردن اندام شما بوده و جای کمی را اشغال می کند. فروشگاه بهمن اسپرت دستگاه دراز و نشست را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار داده است.

میز پرس

اگر قصد تشکیل یک باشگاه خانگی را دارید، میز پرس یکی از لوازم مورد نیاز برای این کار می باشد. این میز که ارتفاع آن نیز قابل تنظیم است، این امکان را به ورزشکار می دهد که بر روی آن دراز کشیده و حرکات ورزشی را انجام دهد. این میز خود به تنهایی تاثیری بر روی بدن نداشته و تنها برای راحتی انجام حرکات ورزشی به کار برده می شود. میز پرس متنوع بوده و قابلیت های زیادی دارد. شما می توانید اطلاعات و قیمت این محصول را در سایت اینترنتی بهمن اسپرت مشاهده نمایید.

فنر شکم

فروشگاه بهمن اسپرت تمامی لوازم های ورزشی خود را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است. این محصولات کاملا استاندارد بوده و تاثیر زیادی بر روی خوش فرم شدن اندام شما می گذارد. فنر شکم دارای پدال در پایین و دو دسته در بالا بوده که پاهای خود را درون این پدال گذاشته و با فشار دست و پا فنرهای قرار گرفته بین دسته و پدال کش آمده و هر چه بیشتر کشیده شود اندام دست، پا، باسن، کمر و ... شما درگیر شده و باعث مقاوم شدن و زیبایی اندام شما می شود. فنر شکم وزن کمی داشته و در گوشه ای از اتاق می توانید آن را جای دهید.

میله بارفیکس

یکی از ابزارهای سنتی و پرطرفدار در بین ورزشکاران میله بارفیکس می باشد. این میله فولادی نصب آسانی داشته و حرکات زیادی را می توان با استفاده از این میله انجام داد. میله بارفیکس برای تقویت عضلات بازو کاربردی بوده و می توانید این محصول را با قیمتی مناسب در فروشگاه آنلاین بهمن اسپرت خریداری کنید.

پارالل

پارالل یکی دیگر از ابزارهای ورزشی است که بر روی عضله سازی و زیبایی بخش های بازوها، ساعد و سینه تاکید دارد. این ابزار به شما کمک می کند که اندامی ورزیده داشته باشید. در صورتی که باشگاهی بزرگ در خانه دارید، این دستگاه برای شما مناسب می باشد. فروشگاه بهمن اسپرت این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار داده است.

تردمیل

تردمیل ها از ابزارهای ورزشی و بدنسازی بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. این دستگاه تاثیر زیادی بر روی سلامتی و زیبایی اندام شما داشته و سرعت حرکت آن قابل تغییر می باشد. تردمیل ها در تمامی باشگاه های ورزشی قابل مشاهده هستند و برای عضله سازی پایین تنه بسیار مفید می باشند. فروشگاه بهمن اسپرت تردمیل های خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار ورزش دوستان عزیز قرار داده است.

قیمت لوازم ورزشی

فروشگاه بهمن اسپرت لوازم های ورزشی خود را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده تا بتوانند اندامی سالم و زیبا داشته باشند. برای اطلاع از قیمت هر یک از لوازم ورزشی و مشاوره می توانید با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.