فوتبال دستی

فوتبال دستی شیشه ای ایتالیایی نه تنها یک بازی شاد و سرگرم کننده است بلکه یک وسیله بسیار زیبا به عنوان دکوراسیون منازل می باشد. ابعاد بیشتر این فوتبال دستی ها در حدود 70 *120 سانتی متر است در نتیجه در تمامی بخش های منزل به خصوص اتاق ها یا پذیرایی می توان به راحتی از آن استفاده کرد. ارتفاع فوتبال دستی شیشه ای از زمین متفاوت است و بستگی به اندازه سطح دارد اما اغلب در حالت عادی فوتبال دستی در حدود 90 سانتی متر از سطح زمین ارتفاع دارد. اگر شما هم می خواهید در کنار خانواده از یک بازی شاد و گروهی استفاده کنید پیشنهاد می کنم فوتبال دستی شیشه ای المپیک را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. در داخل بدنه بیشتر این فوتبال دستی های چراغ های برای زیباسازی بیشتر در شب متصل شده است.

فوتبال دستی اغلب جزو بازی های قدیمی و با قیمت مناسب می باشد. حتی نمونه های جدید فوتبال دستی شیشه ای ارزان قیمت هستند با اینکه طراحی آن نسبت به بسیاری از بازی های دیگر جذاب و زیبا تر است اما هزینه خرید ان چندان بالا نیست. نمونه های مختلف فوتبال دستی های خانگی با قیمت مناسب در فروشگاه های آنلاین به فروش می رسد. اغلب فوتبال دستی ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند معمولا در دکوراسیون اتاق یا پذیرایی استفاده می شوند. فوتبال دستی در گذشته با استفاده از صفحات ساده انجام می شد و میله های آنها ساده بود. اما طراحی جدید  به کار رفته در فوتبال دستی شیشه ای زیبایی صفحه اصلی را افزایش داده است.

فوتبال دستی شیشه ای

برای ماندگاری و زیبایی بیشتر فوتبال دستی ها و صفحات آنها معمولا  صفحات اصلی را با استفاده از فلز برنج تهیه می کنند  پایه ها و میله های استفاده شده برای فوتبال دستی ها اغلب از همین فلز ساخته شده است. این فلز نسبت به آهن در برابر رطوبت هوا ماندگاری بیستری دارد و به هیچ عنوان زنگ نمی زند. استفاده از آبکاری طلا برای برخی از فوتبال دستی های جدید زیبایی صفحات و پایه ها را تا چند برابر افزایش داده است. از این بازی می توانید در محیط های مانند زمین بیلیارد یا کلوپ بازی استفاده کنید.

فوتبال دستی سقف شیشه ای

معمولا برای طراحی زیباتر فوتبال دستی ها اغلب زیره یا سقف را از شیشه نشکن تهیه می کنند. استفاده از شیشه عملا دید سه بعدی به صفحه بازی می دهد که نمای زیباتری ایجاد می کند. همچنین امکان استفاده از فوتبال دستی در منزل یا اتاق کار به عنوان دکوراسیون وجود دارد. شاید قیمت خرید این وسیله به عنوان یک وسیله بازی و دکوراسیون جذاب نسبت به سایر دکوراسیون های استفاده شده در منازل بسیار کمتر باشد. امکان حمل و نقل راحت و سبک بودن فوتبال دستی شیشه ای به مخاطبان این امکان را می دهد که در هر مکان از آن استفاده کنند. گاهی پایه ها و میز نگهدارنده فوتبال دستی شیشه ای به صورت تاشو تهیه می شود تا امکان حمل و نقل آن بیشتر شود. قیمت فوتبال دستی شیشه ای بیشتر به ابعاد و طراحی به کار رفته در زمینه بازی بستگی دارد اما با تمام تفاسیر قیمت ارائه شده به خریداران پایین است. امکان تهیه مدل های مختلف این بازی شاد و سرگرم کننده به صورت اینترنتی وجود دارد.

خرید فوتبال دستی شیشه ای

برای خرید آنلاین این بازی می توانید به سایت های معتبر فروشگاهی مراجعه کنید و مدل دلخواه خود را بسته به ابعاد و نوع طراحی انتخاب کنید. خرید آنلاین به شما کمک  می کند این بازی را به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید فوتبال دستی شیشه ای می توانید بسته به میزان هزینه مورد نظر بدنه و نوع شیشه ی به کار رفته را انتخاب کنید. تمامی اطلاعات مورد نظر برای تهیه فوتبال دستی در سایت خرید درج شده است و شما با مطالعه آنها می توانید بهترین نوع طراحی بازی را انتخاب کنید.