امروزه به دلیل مشغله ها و دغدغه های کاری افراد زمان بیرون رفتن از خانه و رفتن به باشگاه ها را ندارند و به خرید تجهیزات بدنسازی روی آورده اند تا در خانه خود باشگاه بدنسازی را در اختیار داشته و با انجام حرکات بدنسازی اندامی زیبا و قوی داشته باشند. بهمن اسپرت تمامی تجهیزات ورزشی را با قیمتی مناسب در اختیار ورزشکاران عزیز قرار داده تا بتوانند ورزشگاهی در خانه خود داشته باشند.

بدنسازی دارای تجهیزات مختلفی بوده که دارای انواع گوناگونی می باشد. این دستگاه هر کدام بر روی تقویت عضله های بخش خاصی از بدن تاکید داشته و برای خوش فرم شدن و زیبایی اندام و جلوگیری از نافرم شدن اعضای بدن باید به صورت یکسان از این ابزار و دستگاه ها استفاده کرد. لوازم بدنسازی به تقویت و سلامت اعضای بدن شما کمک می کند. ورزشکاران عزیز می توانند لوازم بدنسازی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت خریداری نمایند.

انواع تجهیزات بدنسازی

Buy bodybuilding equipment

اسکات

اسکات ها از جمله تجهیزات بدنسازی است که بر روی فرم دادن به پایین تنه تاکید دارد. این دستگاه پرکاربرد در انواع مختلفی موجود بوده و در باشگاه های ورزشی این دستگاه ها به وفور یافت می شود. این دستگاه مادر حرکات بوده و در هنگام استفاده از آن تمامی عضلات درگیر می شوند. عضلات پایین تنه خصوصا ران ها از جمله قسمت هایی است که با استفاده از این دستگاه درگیر می شود. همچنین این دستگاه قدرت فیزیکی بدن را افزایش می دهد.
انجام این حرکات بدون دستگاه ممکن است به بدن شما آسیب وارد کند ولی در صورتی که از دستگاه اسکات ها استفاده کنید، بدون آسیب رساندن به بدن باعث فرم دادن و تقویت عضلات می شود. فروشگاه ورزشی بهمن اسپرت تمامی دستگاه های خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. این دستگاه کاملا استاندارد بوده و باعث فرم بخشیدن به اندام شما خواهد شد.

اسمیت

اسمت نوعی دستگاه بدنسازی بوده که برای پرورش اندام مناسب می باشد. این دستگاه برای راه اندازی یک باشگاه ورزشی در خانه بسیار پرکاربرد است. فروشگاه ورزشی بهمن اسپرت مرکزی معتبر برای خرید تجهیزات ورزشی بوده و شما می توانید دستگاه های بدنسازی استاندارد را به صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری نمایید. اسمیت ها برای تقویت پا، سرشانه و سینه بسیار مناسب بوده و تاثیر آن را پس از مدتی استفاده مشاهده خواهید کرد.

هالتر

هالترها برای افرادی که ورزشگاه تخصصی در خانه دارند بسیار پرکاربرد است. این دستگاه با انجام حرکات کششی تاثیر زیادی بر حالت و فرم بدن شما خواهد گذاشت. فروشگاه ورزشی بهمن اسپرت هالترهایی استاندارد و با ابعاد و قابلیت های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده و چنانچه قصد خرید داشته باشند می توانند در این سایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند.

دمبل

دمبل ها از تجهیزات بدنسازی بسیار قدیمی است که معمولا در اکثر خانه ها وجود دارد. فروشگاه ورزشی بهمن اسپرت انواع دمبل ها را در وزن های مختلف در این سایت به فروش می رساند و ورزشکاران می توانند با توجه به قدرت بدنی خود وزنی مناسب را انتخاب کنند. در صورتی که به تازگی ورزش را شروع کردید می توانید ست کامل این دمبل ها را خریداری کرده و تاثیرات آن را مشاهده کنید. این دستگاه باعث تقویت ماهیچه های پشت بازو، جلو بازو، مچ و ... می شود. دمبل ها از ارزان ترین تجهیزات بدنسازی بوده که تاثیر زیادی بر روی اندام شما می گذارد.

نیمکت پرس تخت

پرس سینه یکی از تمرینات رایج در بین ورزشکاران می باشد ونحوه کار با این وسیله به این شکل است که باید به صورت طاقباز بر روی تخت خوابیده و وزنه را در بالای سینه بالا و پایین برده و نگه دارید. با استفاده از نیمکت پرس تخت می توانید به راحتی حرکات دمبل و هالتر را بدون آسیب رساندن به ستون فقرات خود انجام دهید. فروشگاه بهمن اسپرت انواع نیمکت های پرس تخت را در فروشگاه خود در اختیار خریداران عزیز قرار داده و شما می توانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین نوع آن را سفارش دهید.

توپ استقامتی

توپ های استقامتی یکی از رایج ترین تجهیزات بدنسازی بوده که برخی به عنوان تفریح و سرگرمی نیز از آن استفاده می کنند. این توپ ها این امکان را به ورزشکاران می دهد که انواع حرکات ورزشی را با استفاده از این توپ ها انجام داده و تمامی عضلات بدن خود را درگیر کنند. این توپ در ابعاد مختلف وجود داشته و شما می توانید به راحتی آن را از سایت فروشگاهی بهمن اسپرت به صورت آنلاین سفارش دهید.

دستگاه سیم کش دو طرفه

از دیگر تجهیزات بدنسازی می توان به دستگاه سیم کش دوطرفه اشاره کرد. یک سوی کابل این دستگاه به ستون وصل بوده و سمت دیگر آن را می توانید با فشار دست بکشید و از این طریق عضلات خود را تقویت نمایید. بهتر است این دستگاه را از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا محصولی اصل و با کیفیت داشته باشید. فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت دستگاه های سیم کش دوطرفه خود را به صورت آنلاین در اختیار ورزشکاران و خریداران عزیز قرار داده است.

دستگاه شوت

دستگاه شوت دستگاهی با قاب فولادی بوده که بیضی شکل است و پد این دستگاه را می توان به راحتی تنظیم کرد. این دستگاه به تقویت عضلات ران و پشت ران کمک کرده و اندامی قوی و عضلانی را به شما می بخشد. این دستگاه تاثیرگذار را می توانید از سایت بهمن اسپرت خریداری کنید.

دستگاه دراز و نشست

تمامی ورزشکاران با ورزش دراز و نشست آشنا هستند و از تاثیر شگفت انگیز آن بر روی تقویت عضلات شکم مطلع می باشند. ولی باید بدانید که در صورتی که این حرکات را به صورت اصولی انجام ندهید می تواند باعث آسیب دیدن ستون فقرات کمر شود. بنابراین استفاده از دستگاه دراز و نشست برای انجام استاندارد این حرکت بسیار مناسب است. این دستگاه ها قابل حمل بوده و می توانید پس از استفاده آن را در گوشه ای از خانه قرار دهید. با خرید این محصول از فروشگاه بهمن اسپرت اندامی زیبا و ورزیده داشته باشید.

نیمکت شکمی

نیمکت شکمی از دیگر تجهیزات بدنسازی است که به تقویت عضلات شکم کمک می کند. این نیمکت ها به صورت صاف و شیب دار وجود داشته و شما می توانید این محصول را از فروشگاه بهمن اسپپرت خریداری نموده و باعث تقویت عضلات راست شکم، عضلات درونی و ... شوید.

میله بارفیکس

از رایج ترین و پر کاربرترین تجهیزات بدنسازی میله بارفیکس می باشد. با استفاده از این میله می توانید انواع حرکات نمایشی را انجام داده و باعث تقویت عضلات زیر بغل، سینه، بازو و ... شوید. این وسیله بسیار کاربردی بوده و جای بسیار کمی اشغال می کند. شما می توانید بهترین میله بارفیکس را از سایت فروشگاهی لوازم ورزشی بهمن اسپرت با قیمتی مناسب خریداری کنید.

کتل بل

کتل بل وزنه ای مانند توپ بوده که دو دسته در آن وجود دارد. جنس این توپ از چدن است و وزن های مختلفی دارد. با استفاده از کتل بال می توانید حجم عضلات خود را افزایش دهید و استقامت بدن خود را بالا ببرید. این وسیله را می توانید در گوشه ای از اتاق خود قرار دهید و نیازی به در نظر گرفتن محلی بزرگ برای آن نمی باشد. کتل بال یکی از تجهیزات بدنسازی بوده که می توانید آن را از فروشگاه بهمن اسپرت به صورت آنلاین سفارش دهید.

فوم چرخشی

فوم چرخشی که برخی ها به آن فوم رول نیز می گویند، از دیگر تجهیزات بدنسازی است که برای افرادی که حرکات سنگین بدنسازی انجام می دهند مناسب می باشد. فوم چرخشی به نوعی می توان گفت که یک دستگاه ماساژ است که بعد از تمرینات برای رفع گرفتگی ماهیچه ها از آن استفاده می کنند. با استفاده از این وسیله می توانید حرکات ورزشی سبکی را انجام دهید. همچنین می توانید این محصول پرطرفدار را از سایت بهمن اسپرت خریداری نمایید.

دستگاه اسکوات هاک

افرادی که قصد عضله سازی و تقویت ماهیچه های پایین تنه خود را دارند، خرید دستگاه اسکوات هاک بهترین گزینه می باشد. این دستگاه باعث تقویت عضله های نشیمنگاه، مفصل های ران و ... شده و به عضله سازی کمک می کند. فروشگاه بهمن اسپرت انواع تجهیزات ورزشی خود را با استانداردهای کامل به صورت آنلاین به فروش می رساند.

استپر باشگاهی

استپرهای باشگاهی یکی از لوازم بدنسازی می باشد. این ابزار دارای یک ال ای دی بر روی خود بوده که ضربات قلب را کنترل می کند. همچنین بر روی این صفحه نمایش میزان فعالیت ورزشکار را نشان می دهد. در هنگام تمرین می توانید با استفاده از این دستگاه موزیک پخش کنید. استپر باشگاهی را می توانید در سایت بهمن اسپرت خریداری نمایید.

دستگاه مسگری

دستگاه مسگری ابزاری مناسب برای سوزاندن چربی های اضافی بدن خصوصا چربی های ناحیه شکم و پهلو می باشد که از لوازم بدنسازی شمرده می شود. دستگاه مسگری همان چرخونک است که در بالای خود دستگیره داشته تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. این دستگاه را در باشگاه های ورزشی و یا وسیله های ورزشی موجود در پارک ها مشاهده خواهید کرد. این دستگاه باعث تقویت عضله های شکم و پهلو خواهد شد. جهت خرید این دستگاه محبوب می توانید آن را به صورت آنلاین از فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت خریداری کنید.

دستگاه چندکاره توربو فیتنس

دستگاه چندکاره توربو فیتنس یکی از لوازم بدنسازی محسوب می شود. صندلی این دستگاه از فومی نرم و با دوام ساخته شده و بر روی بدنه آن پوشش محافظی محکمی قرار گرفته شده که در برابر آسیب و خراش مقاوم باشند. بر روی این دستگاه یک صفحه نمایش تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید نحوه صحیح انجام حرکات بر روی این دستگاه را مشاهده کنید. همچنین می توانید ارتفاع صندلی این دستگاه را با توجه به قد خود تنظیم نمایید. با استفاده از این دستگاه می توانید تمامی اجزای بدن را درگیر کرده و آن ها را تقویت کنید. خرید دستگاه چندکاره توربو فیتنس در فروشگاه بهمن اسپرت امکان پذیر می باشد.

میله پارالل

میله پارالل یکی از لوازم ورزشی پر کاربرد بوده که اغلب از جنس فولاد می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید استقامت بدنی خود را افزایش دهید. شما می توانید برای تقویت عضله های بدن خود میله پارالل را از فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت خریداری نمایید.

تردمیل

تردمیل یکی از لوازم بدنسازی بوده که می توان بر روی آن دوید و یا راه رفت. در گذشته این دستگاه دارای یک نوار بود که حول یک تسمه در حال چرخش بود و با دویدن و یا راه رفتن بر روی آن می توانستید عضله های بدن خود را تقویت کنید ولی امروزه این دستگاه پیشرفت های زیادی کرده و خود به صورت اتوماتیک شروع به چرخش می کند. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به خروج از خانه نبوده و می توانید بر روی این دستگاه چربی های بدن خود را سوزانده و عضله های خود را تقویت نمایید. تردمیل این قابلیت را دارد که میزان مسافت طی شده سنجیده شود. دستگاه تردمیل را می توانید در فروشگاه بهمن اسپرت خریداری کنید.

خرید تجهیزات بدنسازی

الپتیکال

دستگاه الپتیکال دستگاهی ترکیبی بوده که قابلیت های بالایی دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید سه ورزش دوچرخه سواری، اسکی و پیاده روی را بدون خروج از خانه انجام دهید. دستگاه الپتیکال تاثیر بسیار زیادی بر روی اندام های شما گذاشته و تمامی عضله های شما را تقویت می کند. در اکثر باشگاه های ورزشی این دستگاه وجود دارد. این دستگاه سه کاره را می توانید از طریق سایت بهمن یار خریداری نمایید.

دستگاه بدنسازی زیر بغل

دستگاه بدنسازی زیر بغل از دیگر لوازم بدنسازی می باشد که جنس بدنه آن از فولاد ساخته شده است تا در هنگام استفاده از آن دچار خط و خش نگردد. این دستگاه باعث تقویت عضلات پشت، بازو و زیربغل می شود. شما می توانید این دستگاه را به صورت آنلاین از سایت تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت خریداری نمایید.

دستگاه بدنسازی پرس پا

دستگاه بدنسازی پرس پا باعث می شود که شما ران هایی عضلانی و پرحجم داشته باشید. این دستگاه یکی از لوازم بدنسازی شمرده می شود و بسیار مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفته است. شما می توانید این دستگاه را از فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت خریداری نمایید.

دستگاه بدنسازی جلو ران

یکی دیگر از لوازم بدنسازی دستگاه بدنسازی جلوی ران می باشد. این دستگاه علاوه بر تقویت و پرحجم کردن عضلات جلو پا، باعث از بین رفتن دردهای ناحیه پا نیز می شود. خرید دستگاه بدنسازی جلو ران در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت صورت می گیرد و شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید.

آب کینگ

آب کینگ دستگاهی بسیار کاربردی بوده که از لوازم بدنسازی به شمار می آید. با استفاده از این دستگاه می توانید ورزش های ناحیه ران های پا، ماهیچه ها، ناحیه شکم، ساق دست، کشاله های ران، کمر، پهلوها و ... را انجام دهید. این دستگاه مدرن باعث تقویت عضله های لگن، شکم، ساق پا و ... شده و برای پرورش اندام شما مفید می باشد. خرید این دستگاه در فروشگاه تجهیزات ورزشی بهمن اسپرت امکان پذیر است.

دستگاه فلای پروانه

یکی دیگر از تجهیزات ورزشی دستگاه فلای پروانه می باشد. ورزشکاران با استفاده از این دستگاه می توانند ماهیچه های بازوها، شانه ها، قفسه سینه و ... را تقویت کنند. در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت امکان خرید این محصول وجود دارد.

دوچرخه ثابت

تقریبا می توان گفت که تمامی افراد از مزیت های دوچرخه سواری و تاثیر آن بر روی بدن مطلع هستند. دوچرخه ثابت نیز همانند دوچرخه معمولی بوده با این تفاوت که ثابت است و حرکت نمی کند. این دوچرخه ها تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و پرورش اندام می گذارند و باعث تقویت عضله های ساق پا، ران ها و ... می شود. دوچرخه ثابت در تمامی باشگاه های ورزشی دیده می شود و بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد. شما می توانید این دستگاه را از فروشگاه بهمن اسپرت خریداری نمایید.

خرید تجهیزات بدنسازی

دستگاه قایقی

دستگاه قایقی یکی از لوازم بدنسازی رایج در بین ورزشکاران می باشد. این دستگاه ساختاری شبیه به پارو زدن داشته و به دو بخش سنگی و سیم کش تقسیم می گردد. هنگامی استفاده از این دستگاه عضلات زیر بغل و پشت دچار کشش شده و باعث حجیم و خوش فرم شدن اندام شما می شود. شما می توانید به راحتی این محصول را به صورت آنلاین در فروشگاه بهمن اسپرت خریداری کنید.

نیمکت المپیک

نیمکت المپیک جایگاه ویژه ای در بین ورزشکاران دارد. از این نیمکت برای انجام حرکات ورزشی سنگین مانند هالتر یا پرس سینه به کار برده می شود. نیمکت المپیک این قابلیت را دارد که شیب آن را تنظیم نمایید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه بهمن اسپرت خریداری نمایید.

توپ پزشکی

توپ پزشکی یکی از لوازم بدنسازی بسیار قدیمی است که با نام مدیسن بال نیز شناخته می شود. این توپ در فروشگاه لوازم ورزشی بهمن اسپرت در اختیار خریداران عزیز قرار گرفته است. این دستگاه در اندازه ها و وزن های مختلفی موجود بوده که فرد با توجه به توانایی های خود می تواند وزن مناسب را انتخاب کند. ابعاد این توپ به اندازه توپ والیبال و یا بسکتبال بوده و حدودا سنگین می باشد. این توپ از جنس چرم و یا پلاستیک فشرده بوده که درون آن به وسیله هوا، شن و یا ژل پر شده است. از این توپ امروزه در فیزیوتراپی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. امکان خرید توپ پزشکی در فروشگاه بهمن اسپرت امکان پذیر می باشد.

میله بارفیکس

میله بارفیکس میله ای است فولادی که به صورت افقی بر روی چهارچوب در نصب می شود. این ابزار جای زیادی نیاز ندارد و وزن آن سبک می باشد. با استفاده از این میله می توان عضلات زیر بغل، بازو، سینه و ... را تقویت کرد. میله بارفیکس سابقه طولانی در بدنسازی داشته و ورزشکاران با استفاده از این میله بسیاری از حرکات نمایشی را اجرا می کنند. شما می توانید این میله را در فروشگاه بهمن اسپرت به صورت آنلاین خریداری نمایید.

قیمت تجهیزات بدنسازی

همان طور که می دانید لوازم بدنسازی تنوع زیادی داشته و به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای آن تعیین نمود.تجهیزات بدنسازی هر کدام دارای قیمت های خاصی بوده و بر روی بخش خاصی از بدن تاثیر می گذارد. برای اطلاع از مشخصات و استعلام قیمت هر کدام از این تجهیزات می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا شما را در خرید دستگاهی مناسب و مفید راهنمایی نمایند. بهمن اسپرت تمام سعی خود را کرده تا تجهیزات استاندارد خود را با قیمتی مناسب در اختیاز مشترین و ورزشکاران قرار دهد.